Kredi kartı şirketiniz borçta kalmanızı istiyor mu?
Eğer kredi kartı şirketleri bize borç içermeyen kalmak
isteyen, bunu göstermenin çok garip bir yol var. Bazı insanlar şüpheli
taktikleri düşünürken, bankalar her fırsatta ekstra dolarlık banknotlar
tutuyorlar ve çoğunlukla uyarı yapmıyorlar. Yıllık ücretler, gecikme ücretleri,
Kredi hesaplama limit aşımı ücretleri, uluslararası
değişim ücretleri ve daha fazlası, tüketicilerin malvarlıklarının boyunlarına
bağlı olan anvillerle karşılaştırılmıştır. Tüketici savunucuları, ortalama
Amerikalı hanehalkının kredi kartı borcuna yönelik bu şüpheli politikaları
suçluyor ve bu rakam 7,430 $ 'a (ABD Tüketici Federasyonu) kaynaklanıyor .
Ancak diğer insanlar kendi
hatamız olduğunu söylüyor. Anlaşmaya zaman ayırmadığımız sözleşmelere girerek
kendi soydaşlarımızı bağlarız. Elbette, bir kredi kartı şirketi, müşterilerin
en azından bir miktar dengede kalmasını sağlamaya yönelik bir menfaat
sahibidir. Bir faiz oranları ve asgari aylık ödeme kombinasyonunu kullanarak ,
bir banka büyük bir kazanç sağlayabilir.
Ama biraz tuhaf görünüyor.
Borcunuz yeterince derine inerse , kredi kartı şirketini hiç ödeyemezsiniz. Bu
noktada, şirketler genellikle müzakere etmeye isteklidir. Örneğin, borcun geri
kalan kısmının affedilmesi karşılığında bir toplu ödeme ödemenizi kabul
edebilirler. Yani cevap evet ve hayır. Evet - ödenmemiş bir dengeyi korumanızı
ve onlara borçlu olmanızı istiyorlar. Ve hayır - hiç para ödemeden tamamen
parasız olmanızı istemiyorlar.
Kredi kartları popülerdir çünkü
hızlı bir şekilde tatma için insan isteğine mükemmel bir şekilde uyarlarlar.
Kolay değiller ve sahip olmadığımız parayı harcamamıza izin veriyorlar, ancak
sorumlu bir şekilde kullanılabilirler. Küçük bir disiplinle ve taktiklerini
bilerek, kendi kartında bir kredi kartı şirketini yenebilirsin.
Bir sonraki sayfayı okumak
sizi bir çukura düşmekten kurtarabilir.
Kredi Kartı Şirketlerinin
Para Kazanma Taktikleri
Kredi kartı şirketleri
tarafından belirlenen tuzaklardan kaçınmak, borcunuzu borcunuzu durdurmanıza
yardımcı olabilir. Bu şirketlerin nasıl çalıştığını anlamak için,
ayakkabılarına doğru bir gezintiye çıkalım.
Bir şirketin en iyi müşterisi
en çok karı getiren kişidir. Kredi kartı şirketleri için bu, tabancadır -
borcunu sürekli olarak büyütürken borcunu aşamalı olarak ödediği müşteri.
Şirketler aslında, hızlı ve tamamen dengelerini ödeyen sorumlu müşteriden çok
az kar elde ediyorlar. Bir dengenin kurulmasına ne kadar uzun zaman kalırsa, o
kadar uzun faiz oranları birleşir ve büyük bir borçla sonuçlanırsınız. Peki
insanlar neden bu tuzağa düşüyor?
Kredi kartı şirketleri,
asgari aylık ödemeyi kullanarak basit bir psikoloji hilesiyle en iyi
müşterileri başarılı bir şekilde yetiştirmektedir . Bu asgari ödeme, genellikle
yaklaşık yüzde 4 gibi düşük bir oranla düşüktür - insanların bunu ödemelerini
ve geri kalanları bırakmalarını teşvik eder. Diyelim ki 5,000 $ 'lık bir
bakiyeniz var, ancak şu anda sadece 200 $ gerekiyor. Bu ay mücadele
ediyorsanız, ancak geminizin bir köşede - bir zam, bir miras ya da herneyse -
köşede olduğunu sanıyorsanız, o zamana kadar daha fazla para ödeyeceksiniz.
Ancak sadece asgari ödeme yapmak, büyük bakiyenizin faiz ücretleriyle daha da
artacağı anlamına gelir ve önümüzdeki aydan daha fazla ödeme yapmak daha da zor
olacaktır. Bu sebeple, '
Düşük faizli hediyeler taşıyan kartlara dikkat edin. Kredi
kartı şirketleri, size bir şey satmaya çalışan herhangi bir iş gibi, sizi
sıkmak için hile kullanacak. En popüler olanlardan biri düşük bir tanıtım
oranıdır . Kredi hesaplama Bu planla, sadece minimum büyüme ile
birkaç ay boyunca bir denge kurabilirsiniz. Ancak, rahat olursanız, şirket,
güzel ve düşük oranınızı çok daha yüksek bir değere geçirir. Bazı insanlar,
birkaç ayda bir düşük bir giriş oranına sahip yeni bir karta borcu değiştirme
oyununu oynuyorlar - ama bu işe yarıyor ve pek çok kredi soruşturması kredi
puanınızda bir numara yapabilir .
Ayrıca, kredi kartı
şirketleri kafa karıştırıcı, iyi yazılmış bir dilde gizli ücret ve kuralları
gömüyorlar. Bazıları, ağır federal düzenlemelerin bu teknik dili gerektirdiğini
belirtmektedir [kaynak: Frontline ]. Ne olursa olsun, bir tüketicinin şartları
anlamak için önemlidir. Örneğin, kredi limitinizi aşarsanız, limitli bir ücret
alırsınız . Sadece bir gün geç kalsanız bile, bir bonus kazanırsınız - geç bir
ücret . Yıllarca süren kesintili ödemelere rağmen, bir defalık geçip faturanızı
geç ödüyorsanız, muhtemelen düşük faiz oranınızı veda etmelisiniz.
Bir diğer taktik insanın
itirazı evrenseldir . Ödemeyi asla kaçırmayan ve asla limitinizi aşmayan
sorumlu bir kredi kartı kullanıcısı olduğunuzu varsayalım. Postada, kredi
puanınızın değişmesi nedeniyle kredi kartınızdaki faiz oranının yükseldiğini
bildiren bir mektup alırsınız. Anlaşılan banka, kredi kartı şirketine bir kaç
ay önce araba kredisi ödemesini unuttuğunu söyledi . “Ama bunun kredi kartımla
hiçbir ilgisi yok” diyorsunuz. Ancak, girdiğiniz sözleşmeye göre yapar.
Herhangi bir ödeme ile 30 günden fazla geç kalırsanız, kredi kartı şirketi faiz
oranınızı artırma hakkına sahiptir [kaynak: Burt ].
Yorumlar
Yorum Gönder